Loading...
«Sirli Qadın» qadın portalı - Qadınlara aid bütün sirlər! Gözəllik, sağlamlıq, idman, dieta, düzgün qidalanma, analıq və s.
  və ya   Qeydiyyat
Loading...

Yayda necə qidalanmaq lazımdı: 5 qayda

Qayda1: Daha çox maye


 
İstidə bizim orqanizm daha çox maye itirir. Ona onun ehtiyatlarını vaxtında doldurmaq lazımdır. Bunda bizə içkilər kömək edəcək. Susuzluğu daha çox adi su və şirin olmayan yaşıl çay öldürür - güclü istilər zamanı hər 40-50 dəqiqə 100-200 ml sərin içki (18-20°С) içməyi tövsiyyə olunur
Bundan başqa birinci yeməyə də laqeyd yanaşmayın - sərin doğramac və qaspaçço nəyinki sərinləşdirəcək, hətta orqanizmə lazimi miqadarda maye ilə təmin edəcəklər
Yeri gəlmişkən, dietoloqlar istilər zamanı masanın üstündə mümkün qədər duru yeməklərin çox olmasını tövsiyyə edirlər.
Lakin, ürək-damar xəstəliyi, qipertoniya, piylənmə ilə problemləri olan insanlara çoxlu miqdarda maye qəbul etmək olmaz.

Qayda 2: Rasionun kallori miqdarını azaldın


 
Alimlərin hesablamalarına görə yayda insanların enerjiya ehtiyacları 5% azalır. Buna görə də orqanizmimizə daha az kalorili yeməklər lazımdır.
Yağlı ət, tort, fəsəli, olivyeni unuduruq. Keçirik meyvə, tərəvəz və süd məhsullarına
Qidalanma üzrə mütəxəssislər isti havada aşağıdaki gündəlik rasionu tövsiyyə edirlər
  • 28% yağ (onlardan 2/3 bitki yağı);
  • 55% zülal;
  • 17% kabrobhidrat

Qayda 3: Qidalanma rejimini qabağa çəkirik


 
Isti hava- orqanizm üçün əsl sınağdır. Biz appetitin yoxluğundan əziyyət çəkirik və biraz yeyərək qarnımızda ağırlığı hiss edirik. Güclü istilər zamanı orqanizmin normal işləməsi üçün dietoloqlar qidalanmağı günün daha sərin vaxtlara yani qabağa çəkməyi tövsiyyə edirlər.
Səhər yeməyi - 6:00-7:00, nahar yeməyi - 11:00-11:30, şam yeməyi: 18:00. Boş mədə ilə yata bilməyənlər üçün 20:00-21:00 arası yüngül yemək olar.
Kalorilər isə belə paylaşılmalıdır:
  • səhər – 35%;
  • nahar – 25%;
  • axşam – 25%;
  • məzə – 15%.

Qayda 4. Mütləq səhər və axşam ye


 
Əgər ilin soyuq mövsümündə səhər yeməyi tez enerji verən karbohidratlar ilə əlaqələndirilirsə, yayda karbohidratlı yeməkləri nahar yemək lazıdmır.
Tərəvəz və meyvə salatları, qarabaşaq və düyü, kartof və suplar - bunları mədənin ağırlığından qorxmayaraq günün ortasında yemək olar.
Balıq və ət yeməklərini səhərə və ya axşama keçirməyi tövsiyyə olunur. Sərin havada orzanizm onları daha tez həzm edir.
Yatmazdan qabaq susuzluğu az yağlı süd məhsulları kömək edəcək

Qayda 5. Daha çox vitamin


 
Tər ilə birlikdə orqanizmimiz dəyərli vitamin və mikroelementləri itirir (C, B1, B2, B6, PP). Bunun nəticəsində biz tez yoruluruq, immunitet zəifləyir, vitamin çatışmazlığı inkişaf edir.
Bunun baş verməməsi üçün limitsiz təzə mövsüm meyvə, tərəvəz, giləmeyvə yemək, fresh soklar, mors, limonad, kompot, kvas və smuziləri içmək lazımdır
Və yeməyə biraz daha çox duz qatmaq məsləhətdir.





Loading...

Reytinq: 0
Hörmətli ziyarətçi, siz sayta qonaq kimi daxil olubsunuz. Xahiş edirik qeydiyyatdan keçin və ya sayta daxil olun.



Şərh yazın
Adınız: *
Email ünvanınız: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Şəkildəki sözləri daxil edin:
{sape_links}{sape_article}